Termeni si conditii
1. DEFINITII SI TERMENI
CROMAMOB – Societatea SC.CROMAOB.SRL, cu sediul social Bld. Republicii 26/2, loc. Baia Mare, Jud. Maramures, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J24/108/1997, cod fiscal RO 9208006
Vanzator – CROMAMOB
Site – www.mobilcroma.ro si subdomeniile acestuia.
Cumparator- persoana fizica/ persoana juridica sau orice entitate juridica care isi face cont in Site si emite o Comanda.
Utilizator – orice persoana fizica/juridica inregistrata pe Site , care, prin finalizarea procesului de creare a Contului, si-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din sectiunea Termeni si Conditii Generale.
Nickname – pseudonim prin care un anumit Utilizator/Client/Cumparator poate adauga Continut pe Site. Nickname-ul este asociat informatiilor din Site ale Utilizatorului/Clientului/Cumparatorului sub denumirea de “Nume Utilizator”.
Client – persoana fizica / persoana juridica care are sau obtine acces la CONTINUT, prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de catre Croma (electronic, telefonic, etc) sau in baza unui acord de utilizare existent in Croma si acesta si care necesita crearea si utilizarea unui CONT.
Bunuri si Servicii – orice produs sau serviciu, inclusiv documentele si serviciile mentionate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Cumparatorului ca urmare a Contractului incheiat.
Comanda- un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Vanzatorul este de acord sa livreze Bunurile si Serviciile si Cumparatorul este de acord sa primeasca aceste Bunuri si Servicii si sa faca plata acestora.
Campanie – actiunea de a expune in scop comercial, un numar finit de Bunuri si/sau Servicii avand un stoc limitat si predefinit, pentru o perioada de timp stabilita de Vanzator.
Cont – sectiunea din Site formata dintr-o adresa de e-mail si o parola care permite Cumparatorului transmiterea Comenzii si care contine informatii despre Client/Cumparator si istoricul Cumparatorului in Site (Comenzi, facturi fiscale, garantii Bunuri, etc.).
Contract – reprezinta contractul la distanta conform definitiei cuprinse in OUG 34 din 4 iunie 2014, incheiat intre Vanzator si Cumparator, fara prezenta fizica simultana a Vanzatorului si a Cumparatorului.
Continut
• toate informatiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic;
• continutul oricarui e-mail trimis Cumparatorilor de catre Vanzator prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
• orice informatie comunicata prin orice mijloc de catre un angajat/colaborator al Vanzatorului, Cumparatorului, conform informatiilor de contactare, specificate sau nu de catre acesta;
• informatii legate de Bunurile si/sau Serviciile si/sau tarifele practicate de Vanzator intr-o anumita perioada;
• informatii legate de Bunurile si/sau Serviciile si/sau tarifele practicate de catre un tert cu care Vanzatorul are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada;
• date referitoare la Vanzator, sau alte date privilegiate ale acestuia.
Drepturi de proprietate Intelectuala (in cele ce urmeaza DPI) – toate drepturile imateriale cum ar fi know-how, dreptul de autor si drepturi in natura de autor, drepturile de baza de date, drepturi de proiectare, drepturi de model, patente, marci inregistrate si inregistrari ale numelor de domenii pentru oricare din cele de mai sus.
Review – o evaluare scrisa de catre detinatorul sau beneficiarul unui produs sau serviciu, evaluare redactata pe baza experientei personale si capacitatii acestuia de a realiza comentarii calitative și de a spune daca produsul sau serviciul respecta sau nu specificatiile mentionate de catre producator.
Rating – modalitate de exprimare a gradului de satisfactie a unui Utilizator/Client/Cumparator vis-à-vis de un produs. Rating-ul se exprima sub forma de stele, fiecare produs putand primi un punctaj . Acest grad de satisfactie va fi asociat intotdeauna review-ului scris de Utilizator/Client/Cumparator asupra unui produs sau serviciu.
Comentariu – apreciere sau observatie cu scop critic, pe marginea unui Review sau a unui alt comentariu.
Intrebare – formula de adresare catre alti Utilizatori/Clienti/Cumparatori cu scopul de a obtine informatii despre produsele sau serviciile din pagina respectiva.
Raspuns – informatie scrisa care este transmisa Utilizatorului/Clientului/Cumparatorului care a adresat o Intrebare in Site, in pagina unui anumit produs. Raspunsul reprezinta o explicatie oferita de un Utilizator/Client/Cumparator unui alt Utilizator/Client/Cumparator in cadrul unei discutii.
Document – prezentele Termene si Conditii.
Newsletter – mijloc de informare periodic, exclusiv electronic, respectiv posta electronica (e-mail, SMS) asupra Bunurilor si Serviciilor si/sau a promotiilor desfasurate de Vanzator intr-o anumita perioada, fara niciun angajament din partea Vanzatorului cu referire la informatiile continute de acesta.
Tranzactie – incasarea sau rambursarea unei sume rezultata din vanzarea unui Bun si/sau Serviciu de catre Somproduct, Cumparatorului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de catre Vanzator, indiferent de modalitatea de livrare.
Specificatii – toate specificatiile si/sau descrierile Bunurilor si Serviciilor asa cum sunt precizate in Comanda.
General
Plasarea unei comenzi catre SC.CROMAMOB.SRL. reprezinta acordul dumneavoastra cu termenii si conditiile din prezentul Document.
- CLIENTUL nu poate sa revoce acordul exprimat in favoarea respectarii Termenilor si Conditiilor pe perioada derularii unui Contract, sau pana in momentul in care acesta nu va achita contravaloarea tuturor Contractelor neonorate fata de Cromamob SRL.
Informatiile furnizate catre S.C. CROMAMOB S.R.L. sunt folosite numai in scopul pentru care au fost introduse (efectuarea comenzilor), conform legilor in vigoare. S.C. CROMAMOB.S.R.L. nu furnizeaza adresa dumneavoastra de e-mail unor terti, nu incureajaza spam-ul si nu face publice datele furnizate de clientii sai fara acordul explicit al acestora. Orice utilizator are posibilitatea sa stearga din baza de date adresa de e-mail furnizata.
Toate preturile afisate pe site sunt exprimate in RON si includ TVA (19%). Datorita volumului mare de informatii si a conditiilor impuse de catre furnizori, caracteristicile si disponibilitatea produselor prezentate in acest site se pot schimba fara o notificare prealabila.
Discount-urile, reducerile si promotiile nu sunt cumulative. Se pastreaza intotdeauna reducerea cu valoarea cea mai mare.
Ofertele promoționale pot să difere în funcție de modalitatea de vânzare (Site sau magazin fizic).Prețurile și ofertele promoționale oferite de CROMA sunt valabile exclusiv în cadrul comenzilor efectuate prin modalitatea de vânzare prin care acestea sunt oferite. Astfel, de exemplu, o ofertă promoțională oferită în cadrul acestui Site este valabilă numai în cadrul unei comenzi pe Site. Nu se poate beneficia de oferta respectivă la cumpărarea produselor din magazine,
Pentru achizitionarea produselor ce se produc pe baza de comanda se poate solicita achitarea unui avans de cel putin 30% din valoarea produsului.
In cazul Bunurilor care sufera modificari la cererea Cumparatorului (de exemplu: dimensiuni atipice la saltele: latime, lungime, inaltime etc. ), nu se accepta returnarea Bunurilor.
Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in comanda. S.C. CROMAMOB S.R.L. va emite catre Cumparator o factura pentru Bunurile si serviciile livrate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform legislatiei in vigoare.
Ne rezervam dreptul de a anula comenzile incomplete sau facute fara informatii de baza (de exemplu: nume cumparator, telefon de contact, adresa de email, adresa de livrare, adresa de facturare, modalitate de plata).
In cazul in care un produs este listat cu un pret incorect sau cu informatii incorecte din cauza unor erori tipografice sau erori in stabilirea preturilor sau informatiile despre produs primite de la furnizori, ne rezervam dreptul de a refuza sau anula orice comanda plasata pentru produsele ce prezinta eroare. Vom avea dreptul de a refuza sau anula orice comanda chiar daca aceasta a fost platita in prealabil. In acest caz banii vor fi returnati in cel mai scurt timp.
Ne rezervam dreptul de a modifica discount-urile, reducerile si promotiile fara o notificare prealabila.
Produsele comercializate prin intermediul www.mobilacroma.ro sunt noi, comercializate in ambalaj propriu sau resigilate ( in acest caz este mentionat foarte clar motivul pentru care produsul a fost resigilat )iar in momentul livrarii sunt insotite de factura fiscala si certificat de garantie.
S.C. CROMAMOB S.R.L. isi rezerva dreptul de refuza colaborarea cu clientii ce manifesta comportament si limbaj neadecvat (agresiv, licentios etc.) sau au in istoricul comenzilor livrari refuzate.
S.C. CROMAMOB S.R.L. isi rezerva dreptul de a modifica atat continutul, cat si structura site-ului in orice moment si fara nevoie de preaviz.
Acest website foloseste cookie-uri proprii si de la terti pentru a furniza vizitatorilor o experienta mult mai buna de navigare si servicii adaptate nevoilor si interesului fiecaruia. In urma vizitarii site-ului www.mobilacroma.ro, in browserul dvs se stocheaza un cookie care ne apartine.
În timp ce navigati pe www.mobilacroma.ro, cookie-uri de publicitate vor fi plasate în computerul dumneavoastră, astfel încât să putem înțelege de ceea ce sunteți interesat. Tehnicile folosite de partenerii noștri nu colectează informații personale cum ar fi numele, adresa de email, adresa poștală sau numărul de telefon. .
Produsele comercializate de www.mobilacroma.ro se pot livra numai in baza unei comenzi online sau in magazinele CROMA.Comanda online nu presupune rezervarea produselor. Comenzile online vor fi onorate in ordinea cronologica in care au fost inregistrate de catre sistem. O comanda care contine un produs cu statusul: In Stoc, nu poate fi onorata in cazul in care pe acelasi produs a fost inregistrata o alta comanda inainte ei din punct de vedere cronologic si ulterior confirmata, astfel stocul epuizandu-se.
Politica de vanzare
Accesul in vederea efectuarii unei Comenzii ii este permis oricarui Client/Cumparator.
Pentru motive justificate CROMAMOB SRL isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul Clientului/Cumparatorului in vederea efectuarii unei Comenzi si/sau la unele din modalitatile de plata acceptate, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii Clientului/Cumparatorului pe Site, actiunile acestuia ar putea prejudicia in vreun fel CROMAMOB SRL In oricare dintre aceste cazuri, Clientul/Cumparatorul se poate adresa Departamentului de Relatii cu Clientii al Cromamob SRL pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea masurilor susmentionate.
Comunicarea cu Vanzatorul se poate realiza prin interactiunea directa cu acesta sau prin adresele mentionate la sectiunea “contact” din Site. Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta.
CROMAMOB SRL poate publica pe Site informatii despre Bunuri si/sau Servicii si/sau promotii practicate de catre acesta sau de catre oricare alt tert cu care CROMAMOB SRL are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada de timp si in limita stocului disponibil.
Toate tarifele aferente Bunurilor si/sau Serviciilor prezentate pe Site sunt exprimate in lei (RON) si includ T.V.A.
In cazul platilor online Vanzatorul nu este/nu poate fi facut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumparator, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai Cumparatorul.
Toate informatiile folosite pentru descrierea Bunurilor si/sau a Serviciilor disponibile pe Site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Vanzatorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.
Dupa 10 zile de la achizitionarea unui Bun sau Serviciu, Cumparatorului i se va solicita inscrierea unui Review legat de Bunul sau Serviciul achizitionat. Solicitarea va fi transmisa catre adresa de email inscrisa de Cumparator in Cont. In acest fel, Cumparatorul contribuie la informarea altor posibili Utilizatori/ Clienti/ Cumparatori de pe Site si se implica activ in dezvoltarea de noi Servicii si in detalierea cat mai completa a caracteristicilor Bunurilor.
4. DOCUMENTE CONTRACTUALE
Prin lansarea unei comenzi electronice, telefonice, pe chat sau efectuata direct in magazinele fizice pe www.mobilacroma.ro, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic, chat sau e-mail) prin care S.C. Cromamob S.R.L. isi deruleaza operatiunile.
Comanda este alcatuita astfel:
- Comanda (impreuna cu mentiunile clare asupra datelor de livrare si facturare) si conditiile sale specifice;
- Specificatiile Cumparatorului (acolo unde este cazul);
Notificarea primita de catre Cumparator, dupa efectuarea Comenzii are rol de informare si nu reprezinta acceptarea Comenzii. Aceasta notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic.
Daca Vanzatorul confirma comanda, acest lucru va implica din partea Cumparatorului o acceptare completa a termenilor si conditiilor comenzii. Acceptarea comenzii de catre Vanzator se considera finalizata atunci cand exista o confirmare electronica din partea Vanzatorului catre Cumparator, fara a necesita o confirmare de primire din partea Cumparatorului.
Prezentul Contract intra in vigoare la confirmarea comenzii de catre Vanzator. Confirmarea se face electronic. Termenii si conditiile generale de vanzare vor sta la baza Contractului astfel incheiat, in completarea acestora fiind Certificatul de Garantie emis de catre S.C. CROMAMOB S.R.L. sau un furnizor al acesteia.
Pentru motive justificate, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor si/sau Serviciilor din Comanda. Daca modifica cantitatea de Bunuri si/sau Servicii din Comanda va anunta Cumparatorul la adresa de e-mail sau la numarul de telefon puse la dispozitia Vanzatorului la efectuarea Comenzii si va returna suma achitata.
Contractul se considera incheiat intre Vanzator si Cumparator in momentul primirii de catre Cumparator de la Vanzator, prin intermediul postei electronice si/sau SMS a notificarii de expediere a Comenzii.
5. COMANDA
Clientul/Cumparatorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adaugarea Bunurilor si/sau Serviciilor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza Comanda efectuand plata prin una dintre modalitatile indicate expres. Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un Bun si/sau un Serviciu este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc disponibil pentru aceasta. Adaugarea unui Bun/Serviciu in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii Comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automata a Bunului/Serviciului.
Prin finalizarea Comenzii Cumparatorul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii Comenzii.
Prin finalizarea Comenzii, Cumparatorul consimte ca Vanzatorul poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de Vanzator, in orice situatie in care este necesara contactarea Cumparatorului.
Vanzatorul poate anula Comanda efectuata de catre Cumparator, in urma unei notificari prealabile adresate Cumparatorului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:
– neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Cumparatorului, a tranzactiei, in cazul platii online;
-invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de Somproduct, in cazul platii online;
– datele furnizate de catre Client/Cumparator, pe Site sunt incomplete si/sau incorecte;
In cazul in care Clientul/Cumparatorul solicita retragerea din Contract in cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie sa returneze si eventualele cadouri care au insotit produsul respectiv. In cazul in care Comanda este achitata, Vanzatorul va rambursa suma in maxim 30(treizeci) zile de la data informarii Vanzatorului de catre Cumparator asupra deciziei sale de retragere din Contract. Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:
-pentru Comenzile achitate cu card online ->prin restituire in contul din care a fost efectuata plata;
-pentru Comenzile achitate cu Op/ramburs/iTransfer/ Card bancar-> prin virament bancar;
- O comanda plasata nu poate fi modificata. Daca clientul doreste o modificare (includerea sau renuntarea la produse) acesta va anula comanda care nu corespunde cu dorintele sale si o face o noua comanda in sistem.
Comanda telefonica
Clientul nu poate efectua comenzi telefonice.
.Daca un client doreste sa returneze un produs care a beneficiat de un discount sau a generat obtinerea unui bonus suplimentar ,in momentul achizitiei, prin introducerea lui in comanda in asociere cu alte produse se va supune urmatoarelor reguli de returnare a banilor:
5.1 Returnarea banilor se va face în termen de maxim 30 zile de la data anunțării deciziei de returnare, în contul bancar oferit de către client în formularul de returnare.
5.2 Pentru ca produsul facea parte dintr-o promotie, doar prin asocierea cu celelalte produse, discounturile/bonusurile oferite in comanda initiala se anuleaza. Preturile produselor pastrate de catre client revin la valoarea de dinaintea aplicarii discountului, discount obtinut prin asocierea in comanda cu produsul care urmeaza a fi returnat. Suma care urmeaza a fi inapoiata clientului este egala cu diferenta dintre valoarea achitata de catre client si pretul initial al produselor pastrate (fara reducerea aplicata pentru cumul de produse )..
Vanzatorul va putea amana rambursarea sumei pana la primirea Bunurilor vandute sau pana la primirea unei dovezi conform careia acestea au fost expediate, in cazul in care nu s-a oferit sa recupereze el insusi Bunurile (se va lua data cea mai recenta).
In cazul in care un Bun si/sau Serviciu comandat de catre Cumparator, nu poate fi livrat de catre Vanzator, acesta din urma va informa Clientul/Cumparatorul asupra acestui fapt si va returna in contul Cumparatorului contravaloarea Bunului si/sau Serviciului, in termen de maxim 7 (sapte) zile de la data la care Vanzatorul a luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care Cumparatorul si-a exprimat in mod expres intentia de reziliere a Contractului.
. 6. DREPTURI DE PROPRIETATE INTELECTUALA
Continutul site-ului www.mobilacroma.ro astfel cum este definit in preambul – texte, imagini, grafica web, scripturi, programe, baze de date, precum si materialele ce fac obiectul comunicarilor prin email – apartine S.C. CROMAMOB S.R.L., fiind protejat de legea drepturilor de autor si cea a drepturilor de proprietate intelectuala si industriala.
Clientului/Cumparatorului nu ii este permisa copierea, distribuirea, publicarea, transferul catre terte parti, modificarea si/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricarui Continut in orice alt context decat cel original intentionat de CROMA, includerea oricarui Continut in afara Site-ului, indepartarea insemnelor care semnifica dreptul de autor al CROMAMOB SRL asupra Continutului precum si participarea la transferul, vanzarea, distributia unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afisarea Continutului, decat cu acordul scris expres al Croma.
Clientul/Cumparatorul poate copia, transfera si/sau utiliza Continut numai in scopuri personale sau non-comerciale, numai in cazul in care acestea nu intra in conflict cu prevederile Documentului.
Niciun Continut transmis catre Client sau Cumparator, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) sau dobandit de acesta prin accesare, vizitare si/sau vizualizare nu constituie o obligatie contractuala din partea Cromamob SRL si/sau al angajatului/prepusului Cromamob SRL care a mijlocit transferul de Continut, in cazul in care aceasta exista, fata de respectivul continut.
Utilizarea sau reproducerea oricaror elemente din cele enumerate mai sus, fara acordul scris prealabil al S.C. CROMAMOB S.R.L., se pedepseste conform legilor in vigoare.
Orice incercare de orice natura de modificare a imaginii si informatiilor din prezent www.mobilcroma.ro, cu exceptia detinatorului sau legal – S.C. Cromamob S.R.L., fara acordul prealabil al S.C.CROMAMOB S.R.L., da dreptul unilateral si neechivoc ca S.C. Cromamob S.R.L. sa faca uz de toate prerogativele sale de a se adresa instantelor legal competente pentru sanctionarea acestor fapte.
Este interzisa orice utilizare a Continutului in alte scopuri decat cele permise expres prin prezentul Document sau de acordul de utilizare care il insoteste, in cazul in care acesta exista.
S.C. Cromamob S.R.L. respecta dreptul la proprietatea intelectuala a tertilor; in cazul in care considerati ca site-ul www.mobilacroma.ro contine informatii ce incalca vreun drept aparat de legea pentru protectia drepturilor de autor, va rugam sa ne contactati la adresa de email comenzi@mobilacroma.ro
9. PUBLICITATE
Newsletterele CROMAMOB SRL sunt transmise prin intermediul partenerilor specializati si agreati de Croma. Astfel, sunt asigurate confidentialitatea si securitatea informatiilor.
In momentul in care, Clientul isi creaza un Cont pe Site, are posibilitatea sa isi exprime acordul cu privire la primirea de Newslettere. Optiunea cu privire la acordul emis de catre Client, poate fi modificata in orice moment, prin contactarea CROMAMOB SRL.
Renuntarea la primirea Newslettere-lor de catre Client sau Cumparator se poate face in orice moment folosind legatura special destinata din cadrul oricaror Newslettere sau apeland numarul de telefon 0745 604 869
Renuntarea la primirea Newslettere-lor nu implica renuntarea la acceptul dat pentru prezentul Document.
0. DREPTURILE SI OBLIGATIILE VANZATORULUI S.C. CROMAMOB S.R.L.
Vanzatorul isi va utiliza cunostintele sale profesionale si tehnice pentru a atinge rezultatul stipulat in comanda si va livra bunurile si serviciile care indeplinesc cerintele, nevoile si specificatiile cumparatorului;
Informatiile prezentate pe site-urile vanzatorului au caracter informativ si pot fi modificate de catre vanzator, fara o anuntare prealabila. De asemenea, din considerente legate de spatiu si coerenta structurii informatiei, descrierile produselor pot fi incomplete, insa vanzatorul face eforturi de a prezenta informatiile cele mai relevante, pentru ca produsul sa fie utilizat in parametrii pentru care a fost achizitionat. Imaginile produselor de asemenea au caracter informativ si pot exista diferente intre acestea si produs;
Comunicarea cu magazinul – se poate face prin interactiunea cu acesta, postarea opiniilor vizavi de produse sau comunicarea prin adresele mentionate la sectiunea “Contact”. Vor fi excluse din site sau ignorate, pareri sau adresari ce contin injurii sau un limbaj neadecvat. Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta.
S.C. CROMAMOB S.R.L. poate cesiona si/sau subcontracta o terta parte pentru servicii ce tin de onorarea comenzii, cu informarea Cumparatorului, nefiind necesar acordul acestuia. Vanzatorul va fi intotdeauna responsabil fata de Cumparator pentru toate obligatiile contractuale (alegerea companiei care va efectua livrarea).
11. TRANSFERUL PROPRIETATII
Proprietatea asupra Bunurilor si Serviciilor va fi transferata la momentul efectuarii platii din partea Cumparatorului in locatia indicata in comanda (intelegand prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscala in cazul livrarilor efectuate de personalul CROMAMOB S.R.L).
Clientul are obligatia ca la primirea produsului sa verifice ambalajul sa nu fie rupt, sa nu prezinte urme de zgarieturi, lovituri si poate refuza acel produs in cazul in care prezinta urme de manipulare defectuoasa si sa incheie un proces verbal cu repezentantul firmei de curierat.
12. LIVRAREA BUNURILOR
Vanzatorul se obliga sa livreze Bunurile in sistem de curierat door-to-door catre Cumparator sau in showroom-urile CROMA, conform optiunii Clientului.
Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare.
Vanzatorul va efectua livrarea Bunurilor si Serviciilor numai pe teritoriul Romaniei.
Livrarea este contra cost -exceptie facand localitatatea Baia Mare + raza 10 km – costul supliemntar se comunica prin email cumparatorului inainte de confirmarea comenzii.
13. ACCEPTAREA
Acceptarea va fi facuta atunci cand bunurile si serviciile sunt conforme cu caracteristicile tehnice mentionate in comanda. In cazul in care cumparatorul descopera ca produsele livrate sau serviciile furnizate nu sunt conforme specificatiilor tehnice, atunci vanzatorul va aduce la conformitate produsele si serviciile. De asemenea, pentru produsele vandute si livrate de S.C.CROMAMOB S.R.L., prin intermediul site-ului www.mobilacroma.ro , Cumparatorul beneficiaza de returul produselor in 14 zile. Indiferent de termenul de retur al produsului, clientul are obligatia sa sesizeze in scris pe adresa de email comenzi@mobilacroma.ro orice defectare sau lipsa a componentelor produse in termen de maxim 5 zile de la receptionarea produselor. In momentul in care clientul receptioneaza produsul, acest are obligatia sa verifice integritatea ambalajului coletului in prezenta agentului de curierat. Daca coletul este deteriorat la livrare, clientul are obligatia de a refuza primirea acestuia si de a specifica in comentariile procesului verbal incheiat cu agentul curierat starea coletului in momentul livrarii.
Clientul are obligația să verifice integritatea fiecărui element înainte de asamblare și să nu asambleze produsul în cazul în care constată defecte ale produsului sau elementelor din produs. Asamblarea produsului în aceste condiții, atrage după sine pierderea garanției.
14. GARANTIA PRODUSELOR
Toate produsele comercializate de catre site-ul www.mobilacroma.ro, beneficiaza de conditii de garantie conform legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Produsele sunt noi si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte. Unele dintre produse s-ar putea sa fie trecute in categoria de produse resigilate, in pagina de prezentare a fiecarui produs fiind trecut explicit motivul resigilarii produsului.
Toate produsele vandute si livrate sunt insotie de certificatul de garantie emis direct de S.C. CROMAMOB S.R.L. Certificatul de garantie contine instrunctiunile generale de utilizare si conditiile de garantie.
Lipsa certificatului de garantie al produsului trebuie semnalata in maxim 48 ore de la receptia marfii, pe adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.” target=”_blank” data-‘ + path + ”’ + prefix + ‘:’ + addy57464 + ” data-type=”3″>’+addy_text57464+'</a>’; //–> . Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.
Cumparatorul are obligatia de a pastra certificatul de garantie si factura fiscala. In cazul aparitiei unei defectiuni, conform Legii nr. 449/2003, certificatul de garantie este singurul document care atesta dreptul la garantie si care va fi prezentat impreuna cu factura fiscala si dovada platii (chitanta, bon fiscal etc.). Pierderea certificatului de garantie determina anularea garantiei Bunului sau Serviciului.
Garantia Bunurilor, care beneficiaza de Certificatul de Garantie emis de S.C. CROMAMOB S.R.L., se solutioneaza la sediul societatii str.republicii nr 26/2, loc. Baia Mare, jud Maramures.
Conditiile de garantie sunt in conformitate cu O.G. 21/1992, Legea 449/2003 si O.G. 174/2008.
Pentru orice categorie de produse sunt strict interzise:
-asamblarea produsului în cazul în care se constată deteriorarea unui element sau a produsului în sine;
– dezambalarea folosind obiecte tăioase sau dure;
– tăierea sau zgârierea materialelor;
– frecarea de alte suprafețe sau cu substanțe (soluții de curățare) abrazive;
– folosirea sau păstrarea produselor în medii umede sau la temperaturi sub 0 grade Celsius precum și în medii cu variații de temperatură;
– așezarea produsului lângă surse de căldură (distanța de gardă este de 1m) în afară mobilierului de bucătărie proiectat în acest scop;
– folosirea produselor de curățare care conțin acizi, petrol, gaz, detergenți, solvenți chimici sau alcool (orice soluție trebuie încercată întâi pe o suprafață mică, ascunsă);
– dehidratarea pielii (fără hidratare pielea se usucă și crapă);
– udarea produselor (curățați cu o cârpă ușor umezită într-o soluție de apă cu săpun -50% apă, 50% săpun lichid pH neutru – apoi ștergeți imediat cu o cârpă uscată);
– împingerea mobilierului (mobilierul demontabil trebuie demontat);
– roluirea, îndoirea sau curbarea saltelelor la transport și manipulare;
– folosirea mobilierului în alt scop decât cel pentru care a fost proiectat.
Solutionarea garantiei se face in maxim 15 zile calendaristice, în cazul apariției unor întârzieri se prelungeste de comun acord acest termen.
5. POLITICA DE RETURNARE
Conform legislatiei din Romania puteti sa returnati produsele cumparate de pe www.mobilacroma.ro in termen de 14 zile calendaristice de la primirea lor, fara a fi nevoit sa justifice decizia de returnare si fara a suporta alte costuri decat costurile directe de returnare a produselor, conform Ordonentei Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii.
Termenii şi condițiile de returnare a produselor
RETURNAREA PRODUSELOR ÎN CÂŢIVA PAŞI SIMPLII
Clientul trebuie să solicite în scris, formularul de retur prin e-mail la adresa: comenzi@mobilacroma.ro. Vă rugăm să tipăriți acest formular și să îl lipiți pe coletul returnat (ar fi preferabil să fie pus într-un plic pentru protecție la transport).
Costul de retur este fix, pentru fiecare produs din comandă. În funcție de categoria de produs din care face parte produsul se percepe un cost după cum urmează:
-saltele 70 lei
-produse până în 3 kg 10lei (ex.: lenjerii de pat, huse de protecție, decorațiuni, etc.)
-piese de mobilier 50 (ex.: mese, scaune, noptiere, comode, etc.)
-seturi de mese și scaune considerate ca fiind un singur produs 99 lei
-paturi 50 lei
-canapele și fotolii 200 lei
-În cazul unei comenzi integrale, costul de returnare nu poate să depășească 200 lei
Pe langa costul de retur fix perceput de S.C. CROMAMOB S.R.L. se percepe un cost fix/kilometru perceput de agentia de curierat pentru destinatiile aflate in afara razei de actiune a agentiei de curierat in cauza
Produsul este preluat exclusiv de către agenții firmei de curierat/ sau persoane autorizate CROMAMOB SRL de la adresa clientului (excepţie fotoliile, canapelele şi colţarele), în maxim 3 zile lucrătoare după completarea formularului de retur.
Datorită greutății mari a produselor – fotoliile, canapelele și colțarele, nu vor fi preluate de către agenţii Fan Courier, acestea trebuie predate (în faţa imobilului) persoanei deesemnate de SC:CROMAMOB SRL
Termenul de răspuns pentru cererile de retur este de 3 zile lucrătoare, din momentul înregistrării.
CONDIȚIILE GENERALE DE RETURNARE
Produsele trebuie returnate în starea de produs nou și însoțite de toate accesoriile (inclusiv feroneria), documentele originale (factură fiscală, bon fiscal, fişă tehnică, manual de utilizare, certificat de garanţie), bine ambalate şi protejate la transport.
Dacă produsul returnat este deteriorat, are pete, prezintă urme de montaj, uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, şocuri mecanice, este murdar sau are feroneria lipsă și nu poate fi vândut ca și produs nou, ne rezervăm dreptul de a percepe o taxă pentru a acoperi diferenţa de preț dintre un produs nou și un produs deja utilizat sau în cazul în care este într-o stare ce nu ne permite re-comercializarea lui ne rezervăm dreptul de a refuza produsul. În cazul unui refuz, costurile de transport tur-retur cad în sarcina expeditorului.
Returnarea banilor se va face în termen de maxim 14 zile de la data anunțării deciziei de returnare, în contul bancar oferit de către client în formularul de returnare.
Produsele oferite cadou trebuie de asemenea să fie returnate, în condiţii de produs nou. În caz contrar, vor fi facturate la preţul afişat pe site-ul nostru www.mobilacroma.ro, iar valoarea lor va fi reținută din diferența care trebuie rambursată.
În cazul returnării produselor care au beneficiat de serviciul de montaj, dacă Cumpărătorul a exprimat în prealabil acordul expres pentru executarea acestuia, costurile achitate pentru montaj nu vor fi rambursate.
Produsele efectuate la comandă nu pot fi returnate. Aceste produse au fost confecționate special pentru dumneavoastră. Prin produse la comandă înțelegem orice produs care a fost personalizat dupa preferințele clientului (dimensiune: lungime, lațime, înălțime; material de suprafață – prin specificarea unui cod de material sau orice altă modificare față de modelul standard prezentat în pagina de produs de pe site-ul www.mobilacroma.ro), conform articolului 16, punctul c, din Ordonanța de urgențănr. 34/2014.
În situația în care clientul dorește ca produsul pe care îl returnează sa fie schimbat cu un alt produs, în locul formularului de retur, va completa un formular de schimb.
Dacă produsul nou are prețul mai mare, clientul va achita diferența, iar dacă prețul este mai mic CROMAMOB SRL va rambursa diferența de preț (în termen de 14 zile de la data primirii/recepționării produsului), în contul IBAN comunicat în formularul de schimb. În cazul schimbării, produsul ajunge în sediul CROMAMOB SRL BAIA MARE, după care se stabilește de comun acord cu clientul, termenul de livrare pentru noul produs. În funcţie de disponibilitate termenul de livrare pentru noul produs poate fi cuprins între 1 şi 10 săptămâni din momentul recepţionării produsului returnat.
Atenţie: Dacă aţi cumparat mai multe produse de acelaşi fel şi doriţi să le returnaţi pe toate, doar unul dintre produse poate fi desigilat, restul de produse le putem accepta doar dacă sunt sigilate.
VERIFICAREA PRODUSELOR
La primirea coletului, vă rugăm verificaţi integritatea ambalajului. În cazul în care coletele prezintă ambalajul deteriorat în momentul recepționării acestora este obligatoriu încheierea unui Proces Verbal cu agenții FanCourier/ delegati CROMAMOB SRL, în care să se constate livrarea cu ambalaj deteriorat sau să se refuze primirea conform specificatiilor facute in punctul 13.
În cazul produselor care au afișate în pagina de produs opțiunea “deschidere colet la livrare”, este obligatorie verificarea completă a produselor în momentul livrării. Pentru aceste produse semnarea documentelor de transport implică acceptarea acestora și a calității lor. Orice reclamații ulterioare cu privire la eventuale deteriorari ale produselor datorită transportului, sunt nule.
Pentru următoarele produse te rugăm să verifici și condițiile specifice de retur:
Returnarea Saltelelor, Supra Saltelelor, Pernelor și Huselor de Protecție
Atenţie: În cazul saltelelor, supra saltelelor, pernelor și huselor de protecție din motive de igienă acestea trebuie returnate sigilate conform Art. 16 din Ordonanța de urgență nr. 34/2014.
Dacă salteaua returnată este desigilată (prin desigilare înțelegem deschiderea ambalajului din folie care acoperă produsul) și nu poate fi vândut ca și produs nou ne rezervăm dreptul de a refuza produsul.
În situații excepționale și de comun acord cu consumatorul, dacă salteaua a fost desigilată, putem accepta returul produsului prin perceperea unui cost de 30 % din valoarea acestuia, cost care reprezinta diferenta de preț dintre un produs nou și un produsul desigilat. Acest cost va fi reținut din suma de bani care trebuie returnată. Starea produsului sigilat/desigilat trebuie specificată în momentul completării cererii de retur a produsului. Dacă în momentul recepției se constată că produsele sunt desigilate, iar consumatorul nu și-a exprimat acordul cu privire la suportarea costurilor de 30% din valoarea produsului, produsul va fi refuzat, iar costurile de transport tur-retur cad în sarcina expeditorului.
RETURUL PRODUSELOR CU DEFECT
În situația în care comanda dumneavoastră conţine mai multe produse, și doar unele dintre acestea prezintă defecte, dacă doriţi să returnați toată comanda, se va percepe taxa de retur în conformitate cu termenii și condițiile prezentului regulament.
Dacă returnați un produs care prezintă un defect de fabricație sau un defect care a survenit în urma transportului, acesta trebuie să fie returnat exact în aceleași condiții ca și restul produselor care fac obiectul prezentului regulament (excepție taxa de retur).
Dacă produsul returnat prezintă orice alte defecte față de cele sesizate în formularul de retur (exemplu: are pete, prezintă urme de montaj, uzură sau folosire excesivă, zgarieturi, ciobituri, lovituri, şocuri mecanice, este murdar sau are feroneria lipsă), ne rezervăm dreptul de a percepe o taxă pentru a acoperi defectele suplimentare aduse produselor sau în cazul în care este într-o stare ce nu ne permite re-comercializarea lui ne rezervăm dreptul de a refuza produsul.
Atenție: Produsele ale căror defecte sunt constatate după o perioadă de timp mai mare decât termenul de testare/returnare afişat în pagina de prezentare a produsului, nu mai pot fi returnate. În această situaţie defectele semnalate vor fi soluţionate în conformitate cu termenii şi condiţiile înscrise în Certificatul de Garanție al produselor.
Nu constituie defecte ale produselor nemulțumirile legate de aspect, culoare, textura materialului. Returul produselor în baza acestor motive nu este scutit de taxa de retur.
Responsabilitatea privind integritatea produselor pe durata transportului produselor retur, cade în sarcina dumneavoastră:
Consumatorul este responsabil doar în ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării produselor, conform articolului 14 , alineatul 3 din Ordonanța de urgență nr. 34/2014.
*La recepția produsului returnat se întocmește un proces verbal de constatare și se fac fotografii pentru a putea face dovada diminuării valorii produselor (dacă este cazul).
RECOMANDĂRI DE AMBALARE
Pentru a proteja produsul pe durata transportului va recomandam să țineți cont de următoarele indicații de ambalare:
AMBALAREA SALTELELOR
Vă recomandăm ambalarea saltelelor în folie de nylon cu grosime de minim 0,18 mm. Marginile foliei trebuie închise bine cu bandă adezivă pentru ambalaj– scotch, pentru a proteja produsul împotriva prafului. Pentru produsele a căror greutate depășește 40 kg, este recomandat folosirea unui sac textil (ca și cel în care v-a fost expediat produsul) ale cărui capete sa fie cusute pentru a proteja produsul împotriva eventualelor deteriorări datorate manipulării la transport.
AMBALAREA PRODUSELOR DE MOBILIER
Vă recomandăm ambalarea produselor din această categorie în cutii de carton și protejarea suplimentară a acestora la exterior în folie cu bule. Peste această folie, ca măsură suplimentară de protecție, folosiți banda adezivă pentru ambalaj– scotch.
AMBALAREA PRODUSELOR DE ILUMINAT
Vă recomandăm ambalarea produselor din această categorie în cutii de carton și protejarea suplimentară a acestora la exterior în folie cu bule. Peste această folie, ca măsură suplimentară de protecție, folosiți banda adezivă pentru ambalaj– scotch.
AMBALAREA PRODUSELOR DIN CATEGORIA DECORAȚIUNI
Vă recomandăm ambalarea produselor din această categorie în cutii de carton și protejarea suplimentară a acestora atât la interior cât şi la exterior în folie cu bule. Peste această folie, ca măsură suplimentară de protecție, folosiți banda adezivă pentru ambalaj– scotch.
AMBALAREA FOTOLIILOR, CANAPELELOR ȘI A COLȚARELOR
Vă recomandăm ambalarea produselor din această categorie în folie strech pentru protejarea produsului împotriva prafului și folie cu bule pentru protejarea produselor împotriva eventualelor deteriorări datorate manipulării la transport.
17. FORTA MAJORA
Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.
Daca in termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a Contractului fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.
18. LEGEA APLICABILA
Prezentul contract este supus legii romane. Eventualele litigii aparute intre Somproduct si Clienti/Cumparatori se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente din Municipiul Baia-Mare.
19. CONCILIERE
In cazul in care aveti probleme legate de o comanda, care nu par a putea fi rezolvate prin email sau cu persoana cu care discutati, puteti lua legatura pentru o conciliere interna gratuita cu doamna Pop Maria: cromamob@yahoo.com.