Politica de anulare și rambursare

In cazul Bunurilor care sufera modificari la cererea Cumparatorului (de exemplu: dimensiuni atipice la saltele: latime, lungime, inaltime etc. ), nu se accepta returnarea Bunurilor.

In cazul in care un produs este listat cu un pret incorect sau cu informatii incorecte din cauza unor erori tipografice sau erori in stabilirea preturilor sau informatiile despre produs primite de la furnizori, ne rezervam dreptul de a refuza sau anula orice comanda plasata pentru produsele ce prezinta eroare. Vom avea dreptul de a refuza sau anula orice comanda chiar daca aceasta a fost platita in prealabil. In acest caz banii vor fi returnati in cel mai scurt timp.

Pentru motive justificate, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor si/sau Serviciilor din Comanda. Daca modifica cantitatea de Bunuri si/sau Servicii din Comanda va anunta Cumparatorul la adresa de e-mail sau la numarul de telefon puse la dispozitia Vanzatorului la efectuarea Comenzii si va returna suma achitata.

Contractul se considera incheiat intre Vanzator si Cumparator in momentul primirii de catre Cumparator de la Vanzator, prin intermediul postei electronice si/sau SMS a notificarii de expediere a Comenzii.

Conform legislatiei din Romania puteti sa returnati produsele cumparate de pe www.mobilacroma.ro in termen de 14 zile calendaristice de la primirea lor, fara a fi nevoit sa justifice decizia de returnare si fara a suporta alte costuri decat costurile directe de returnare a produselor, conform Ordonentei Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii.

Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de 3-30 de zile de la acceptarea returului.

Dupa anularea unei tranzactii prin card, banca emitenta va debloca suma blocata în contul clientului în termen de 1-30 de zile, in funcție de politica acesteia.

Se va rambursa doar valoarea produselor returnate. Nu se ramburseaza valoarea costului de transport.

RETURNAREA PRODUSELOR ÎN CÂŢIVA PAŞI SIMPLII

Clientul trebuie să solicite în scris, formularul de retur prin e-mail la adresa: comenzi@mobilacroma.ro. Vă rugăm să tipăriți acest formular și să îl lipiți pe coletul returnat (ar fi preferabil să fie pus într-un plic pentru protecție la transport).

Costul de retur este fix, pentru fiecare produs din comandă. În funcție de categoria de produs din care face parte produsul se percepe un cost după cum urmează:

-saltele 70 lei

-produse până în 3 kg 10lei (ex.: lenjerii de pat, huse de protecție, decorațiuni, etc.)

-piese de mobilier 50 (ex.: mese, scaune, noptiere, comode, etc.)

-seturi de mese și scaune considerate ca fiind un singur produs 99 lei

-paturi 50 lei

-canapele și fotolii 200 lei

-În cazul unei comenzi integrale, costul de returnare nu poate să depășească 200 lei

Pe langa costul de retur fix perceput de S.C. CROMAMOB S.R.L. se percepe un cost fix/kilometru perceput de agentia de curierat pentru destinatiile aflate in afara razei de actiune a agentiei de curierat in cauza

Produsul este preluat exclusiv de către agenții firmei de curierat/ sau persoane autorizate CROMAMOB de la adresa clientului (excepţie fotoliile, canapelele şi colţarele), în maxim 3 zile lucrătoare după completarea formularului de retur.

Datorită greutății mari a produselor – fotoliile, canapelele și colțarele, nu vor fi preluate de către agenţii Fan Courier, acestea trebuie predate (în faţa imobilului) persoanei deesemnate de SC:CROMAMOB.SRL

Termenul de răspuns pentru cererile de retur este de 3 zile lucrătoare, din momentul înregistrării.

CONDIȚIILE GENERALE DE RETURNARE

Produsele trebuie returnate în starea de produs nou și însoțite de toate accesoriile (inclusiv feroneria), documentele originale (factură fiscală, bon fiscal, fişă tehnică, manual de utilizare, certificat de garanţie), bine ambalate şi protejate la transport.

Dacă produsul returnat este deteriorat, are pete, prezintă urme de montaj, uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, şocuri mecanice, este murdar sau are feroneria lipsă și nu poate fi vândut ca și produs nou, ne rezervăm dreptul de a percepe o taxă pentru a acoperi diferenţa de preț dintre un produs nou și un produs deja utilizat sau în cazul în care este într-o stare ce nu ne permite re-comercializarea lui ne rezervăm dreptul de a refuza produsul. În cazul unui refuz, costurile de transport tur-retur cad în sarcina expeditorului.

Returnarea banilor se va face în termen de maxim 14 zile de la data anunțării deciziei de returnare, în contul bancar oferit de către client în formularul de returnare.

Produsele oferite cadou trebuie de asemenea să fie returnate, în condiţii de produs nou. În caz contrar, vor fi facturate la preţul afişat pe site-ul nostru www.mobilacroma.ro, iar valoarea lor va fi reținută din diferența care trebuie rambursată.

În cazul returnării produselor care au beneficiat de serviciul de montaj, dacă Cumpărătorul a exprimat în prealabil acordul expres pentru executarea acestuia, costurile achitate pentru montaj nu vor fi rambursate.

Produsele efectuate la comandă nu pot fi returnate. Aceste produse au fost confecționate special pentru dumneavoastră. Prin produse la comandă înțelegem orice produs care a fost personalizat dupa preferințele clientului (dimensiune: lungime, lațime, înălțime; material de suprafață – prin specificarea unui cod de material sau orice altă modificare față de modelul standard prezentat în pagina de produs de pe site-ul www.mobilacroma.ro), conform articolului 16, punctul c, din Ordonanța de urgențănr. 34/2014.

În situația în care clientul dorește ca produsul pe care îl returnează sa fie schimbat cu un alt produs, în locul formularului de retur, va completa un formular de schimb.

Dacă produsul nou are prețul mai mare, clientul va achita diferența, iar dacă prețul este mai mic CROMAMOB va rambursa diferența de preț (în termen de 14 zile de la data primirii/recepționării produsului), în contul IBAN comunicat în formularul de schimb. În cazul schimbării, produsul ajunge în sediul CROMAMOB BAIA MARE, după care se stabilește de comun acord cu clientul, termenul de livrare pentru noul produs. În funcţie de disponibilitate termenul de livrare pentru noul produs poate fi cuprins între 1 şi 10 săptămâni din momentul recepţionării produsului returnat.

Atenţie: Dacă aţi cumparat mai multe produse de acelaşi fel şi doriţi să le returnaţi pe toate, doar unul dintre produse poate fi desigilat, restul de produse le putem accepta doar dacă sunt sigilate.

VERIFICAREA PRODUSELOR

La primirea coletului, vă rugăm verificaţi integritatea ambalajului. În cazul în care coletele prezintă ambalajul deteriorat în momentul recepționării acestora este obligatoriu încheierea unui Proces Verbal cu agenții FanCourier/ delegati CROMAMOB, în care să se constate livrarea cu ambalaj deteriorat sau să se refuze primirea conform specificatiilor facute in punctul 13.

În cazul produselor care au afișate în pagina de produs opțiunea “deschidere colet la livrare”, este obligatorie verificarea completă a produselor în momentul livrării. Pentru aceste produse semnarea documentelor de transport implică acceptarea acestora și a calității lor. Orice reclamații ulterioare cu privire la eventuale deteriorari ale produselor datorită transportului, sunt nule.

Pentru următoarele produse te rugăm să verifici și condițiile specifice de retur:

Returnarea Saltelelor, Supra Saltelelor, Pernelor și Huselor de Protecție

Atenţie: În cazul saltelelor, supra saltelelor, pernelor și huselor de protecție din motive de igienă acestea trebuie returnate sigilate conform Art. 16 din Ordonanța de urgență nr. 34/2014.

Dacă salteaua returnată este desigilată (prin desigilare înțelegem deschiderea ambalajului din folie care acoperă produsul) și nu poate fi vândut ca și produs nou ne rezervăm dreptul de a refuza produsul.

În situații excepționale și de comun acord cu consumatorul, dacă salteaua a fost desigilată, putem accepta returul produsului prin perceperea unui cost de 30 % din valoarea acestuia, cost care reprezinta diferenta de preț dintre un produs nou și un produsul desigilat. Acest cost va fi reținut din suma de bani care trebuie returnată. Starea produsului sigilat/desigilat trebuie specificată în momentul completării cererii de retur a produsului. Dacă în momentul recepției se constată că produsele sunt desigilate, iar consumatorul nu și-a exprimat acordul cu privire la suportarea costurilor de 30% din valoarea produsului, produsul va fi refuzat, iar costurile de transport tur-retur cad în sarcina expeditorului.

RETURUL PRODUSELOR CU DEFECT

În situația în care comanda dumneavoastră conţine mai multe produse, și doar unele dintre acestea prezintă defecte, dacă doriţi să returnați toată comanda, se va percepe taxa de retur în conformitate cu termenii și condițiile prezentului regulament.

Dacă returnați un produs care prezintă un defect de fabricație sau un defect care a survenit în urma transportului, acesta trebuie să fie returnat exact în aceleași condiții ca și restul produselor care fac obiectul prezentului regulament (excepție taxa de retur).

Dacă produsul returnat prezintă orice alte defecte față de cele sesizate în formularul de retur (exemplu: are pete, prezintă urme de montaj, uzură sau folosire excesivă, zgarieturi, ciobituri, lovituri, şocuri mecanice, este murdar sau are feroneria lipsă), ne rezervăm dreptul de a percepe o taxă pentru a acoperi defectele suplimentare aduse produselor sau în cazul în care este într-o stare ce nu ne permite re-comercializarea lui ne rezervăm dreptul de a refuza produsul.

Atenție: Produsele ale căror defecte sunt constatate după o perioadă de timp mai mare decât termenul de testare/returnare afişat în pagina de prezentare a produsului, nu mai pot fi returnate. În această situaţie defectele semnalate vor fi soluţionate în conformitate cu termenii şi condiţiile înscrise în Certificatul de Garanție al produselor.

Nu constituie defecte ale produselor nemulțumirile legate de aspect, culoare, textura materialului. Returul produselor în baza acestor motive nu este scutit de taxa de retur.

Responsabilitatea privind integritatea produselor pe durata transportului produselor retur, cade în sarcina dumneavoastră:

Consumatorul este responsabil doar în ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării produselor, conform articolului 14 , alineatul 3 din Ordonanța de urgență nr. 34/2014.

*La recepția produsului returnat se întocmește un proces verbal de constatare și se fac fotografii pentru a putea face dovada diminuării valorii produselor (dacă este cazul).